niedziela, 5 czerwca 2016

Brama-Ryba doczekała się ;)



Lubię zadawać pytania. Bardziej o przyszłość niż o przeszłość. Interesują mnie zmiany.  W tekście, który napisałam dla Katolickiej Agencji Informacyjnej po powrocie z XX Spotkania Młodych na Lednicy dotykam tylko niektórych. Całość na ekai.pl 

Pojechałam zobaczyć Lednicę na własne oczy. Po raz pierwszy. Wiedziałam, że będzie już bez o. Jana Góry. Zagrały we mnie słowa Prymasa, do którego o. Góra przyszedł po prośbie, by ustanowił w tym roku Bramę-Rybę Bramą Miłosierdzia. Abp Polak odpowiedział, że później wrócą do tej sprawy. Ale za kilka dni dominikanin zmarł. Gdybym wtedy wiedział, że to nasze ostatnie spotkanie - wspominał Prymas.

Pomyślałam więc: teraz albo  nigdy. I pojechałam. Praca wprawdzie sprawia, że można się za nią "schować" niczym w pancerzu, ale przeżyłam też swoje AMEN (taki był temat spotkania), chwile wzruszenia, zachwytu oraz siły, jaką daje to spotkanie.

Moja relacja foto była na bieżąco na Twitterze @AnnaWojtas1 a tekst "Promieniowanie spod Bramy-Ryby" w serwisie KAI i na ekai.pl. Być może gdzieś jeszcze.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz